2022-2023 оқу жылына арналған психологиялық қызмет жоспары
Бекітемін:
Мектеп директоры :
А.Б. Шарахметова
«Жетісу облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі » мемлекеттік мекемесінің
« Еңбекші орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар » коммуналдық мемлекеттік мекемесі
2022-2023 оқу жылына арналған психологиялық қызмет жоспары
Педагогикалық-психологиялық қызметті ұйымдастыру
АОӘ 06.02.2015 жылғы №61 қаулысына сәйкес.
Орта білім беру ұйымдарында психологиялық жұмыс істеу қағидасы.
Нормативтік құжаттар тізімдемесі:
«Білім туралы» 27.07.2007 ҚР заңының 6-бабы, 2-тармағы 24-6 тармақшасына сәйкес:
1.«Білім туралы» 27.07.2007 ҚР заңы.
2.« Педагог мәртебесі туралы» 27.12.2019ж №293-YI ҚР заңы
3.ҚР Еңбек кодексі / 06.04.2016ж өзгерістер мен толықтырулармен\
4. Психологиялық қызмет көрсету ҚР Конститутциясы.
5.Бала құқықтары туралы конвенция.
5.Орта мектеп психологының концептуалдық құжаттары.
. Мақсаты :
Бiлiм беру ұйымдарында бiлiм алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтiк-психологиялық жағдай жасау және бiлiм беру үдерiсiне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеті
- бiлiм алушылардың тұлғалық және зияткерлiк дамуына ықпал ету, өзiн-өзi тәрбиелеу және өзiн-өзi дамыту
қабiлетiн қалыптастыру;
- бiлiм алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуiне психологиялық жәрдем көрсету;
- білім алушылардың тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негiзiнде әрбiр бiлiм алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету;
- психологиялық диагностиканы жүргiзу және бiлiм алушылардың шығармашылық әлеуетiн дамыту;
- психологиялық қиыншылықтар мен бiлiм алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
- психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдiстерiн таңдауда ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
- бiлiм беру үдерiсi субъектiлерiнiң психологиялық-педагогикалық құзыреттiлiгiн көтеру.
І-бағыт. Диагностикалау
Мақсаты: Тұлғаның жеке және жас ерекшеліктерін, сондай-ақ тұлғааралық өзара әрекет ерекшеліктерін реттеу.
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
1 | Іс-құжаттарды толықтыру, жоспарлау | |||||
2 | Бейімделу ерекшеліктерін кешенді зерттеу | Сауалнама, тест Керн Ирасек /1с\ | 1-ші, 5 сынып оқушылары | Қыркүйек Желтоқсан | Талдау Анықтама | |
3 | 1,5 сынып ата-аналарымен психологиялық диагностикалау | Жиналысқа қатысу Сауалнама | Ата-аналар | Желтоқсан | Хаттама | |
4 | Бала психикасының дамуындағы кемшіліктерге тиісті мамандармен бірігіп, дифференциалдық диагностика жасау | Диагностика | Үйде оқитын, «Д»есепте тұрған оқушылар | Қараша Наурыз | ||
5 | Оқушылардың оқуға деген түрткісін анықтау | Л.Г.Лусканова сауалнамасы | 2,3,4,6,7,8 сынып оқушылары | Ақпан | Хаттама | |
6 | 9 сынып оқушыларының кәсіби бағыттылығын анықтау | « Д.Голлонд », «А.Е.Голомшток» т.б | 9 сыныптар | Қаңтар-наурыз | Талдау Анықтама | |
7 | Педагогтар мен жас мамандарды диагностикалау | Тест, сауалнама | Педагогтар Жас мамандар | Қараша | Анықтама | |
8 | 11 сынып оқушыларын психодиагностикалық зерттеулерден өткізу | Сауалнама Тест | 11 сынып оқушылары | Қараша | ||
9 | Ақыл-ой дамуын диагностикалау | ШТУР | 9-10 сынып оқушылары | Желтоқсан | Талдау | |
10 | «Темперамент типін анықтау» | Тест | 5,6,7,8,9 сынып | Қараша Желтоқсан | ||
11 | Суицидалды мінез-құлықты анықтау | «СБЗ» тест | 7-11 сыныптар | Тоқсан сайын | Анықтама | |
12 | Дарынды балаларды анықтау, тізімін алу «Қауіпті топтағы» балаларды анықтау | Сауалнама, тест | Оқушылар | Қараша | ||
13 | Мектепке дайындық деңгейін зерттеу және дамыту жұмыстары | Диагностика | М.а.д тобы 4сынып | Қаңтар-сәуір | Талдау Анықтама | |
14 | Бейінді бағдарлы оқытуды анықтау | Сауалнама,тест | 8-11сыныптар | Қаңтар-наурыз | Талдау Анықтама |
ІI-бағыт. Түзету-дамыту жұмысы
Мақсаты: Оқушының психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқушыларды болдырмау, жалпы оқу дағдысы мен біліктілікті дамыту.
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
1 | Оқушылармен жеке коррекциялық жұмыс / психодиагностиканың нәтижесіне және ұстаздардың сауалына қарай \ | Сауалнама,тест | Оқушылар | Уақытында | Талдау | |
2 | Суицидалды мінез-құлықтың алдын-алу жұмыстары | Түзету жұмыстары,тренинг | Оқушылар Ата-аналар | Оқушылар Ата-аналар | Мәлімет | |
3 | Педагогикалық ұжыммен және жас мамандармен жұмыс | Тренинг | Мектеп ұжым мүшелері | III-IV тоқсан | Хаттама | |
4 | Дарынды, қиын балалармен Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс Білім сапасын төмен көрсеткен сыныптармен жұмыс | Сұраныс бойынша түзету-дамыту жұмыстары. | Оқушылар | III тоқсан Әр тоқсан сайын | Талдау Хаттама | |
5 | Жеке тұлғалық дамыту жұмыстары | Түзету-дамыту жұмыстары Тренинг | Оқушылар | Уақытында | ||
6 | Жанжалдық тұлғааралық қатынастарды түзету | Тренингтер, ойын-жаттығу | Оқушылар | Уақытында |
ІІІ-бағыт. Профилактика және психологиялық ағарту
Мақсаты: Тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуында кездесетін сәтсіздіктерге ескерту жасау.
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
1 | Ата-аналар жиналысына қатысу | Баяндама, тренинг | Ата-аналар | Тоқсан сайын | ||
2 | Бастауыш сыныптарға қабылданған балаларға арналған сауықтыру іс-шаралары | Тренинг Психологиялық ойындар | 1 сынып оқушылары | ІІІ тоқсан | Хаттама | |
3 | Педагогтерді аттестаттауда әлеуметтік-психологиялық қолдау | Сауалнама, жаттығулар | Мұғалімдер | Қараша Мамыр | ||
4 | Үйден оқитын оқушылармен ПДТ/ психологиялық дамуы тежелген\ балалармен Инклюзивті балалармен жұмыс | Бақылау, ойын-жаттығу | Оқушылар Ата-ана | Айына 1 рет Уақытында | ||
5 | « Жасөспірімдермен жұмыс» Құқық бұзушылықтың алдын алу | Кеңес беру,сауалнама, тренинг | 5-7сынып 8-11 сынып | Айына 1 рет | Анықтама | |
6 | Зорлық-зомбылықтың алдын-алу | Кеңес беру,сауалнама | Оқушылар | Уақытында | ||
7 | 1-ші сыныптың мектепке бейімделуі, 5-ші сынып оқушыларының орта буынға өту кезіндегі қиындықтардың алдын алу. | Тренинг | 1,5 сынып оқушылары | ІІІ тоқсан | Хаттама | |
8 | Сабақтастық бойынша психологиялық жұмыстар жүргізу | Сауалнама Тест, Кеңес беру Тренингтар мен жаттығулар Ойындар | МАД 4 сынып | Қаңтар-сәуір | Талдау | |
9 | Мемлекеттік емтиханға психологиялық тұрғыда жұмыстар жүргізу | Кеңес Тренинг-сабақтар лекция | 9,4 сынып оқушылары Ата-ана | Қаңтар-наурыз | Талдау Хаттама | |
10 | 11сынып оқушыларымен, ата-аналар және мұғалімдермен емтиханға дайындық жөнінде ағарту жұмыстарын жүргізу | Сауалнама Тест, Кеңес беру Тренингтар мен жаттығулар | 11 сынып оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер | Қараша | Талдау Хаттама | |
11 | Қашықтықтан оқыту кезінде балаға қалай көмектесуге болады? | Лекция | Ата-ана | Уақытында | ||
12 | Суицидалды мінез-құлықтың алдын-алу жұмыстары | Тренинг-сабақтар,сауалнама | 5-7сынып 8-11сынып | Ай сайын | Хаттама-Мәлімет | |
13 | Буллинг немесе кибербуллинг дегеніміз не? | Кездесу,кеңес | Оқушылар | Қараша |
ІY-бағыт. Консультация беру
Мақсаты: Мұғалімдерге, ата-аналарға оқушылардың оқу тәрбие процесінде туындаған проблемаларын шешуге бағыт-бағдар беру, көмек көрсету.
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрі | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
1 | Ата-аналарға арналған психологиялық кеңес жұмысын ұйымдастыру /үйде оқыту/ | Кеңес | Ата-аналар | Қаңтар | ||
2 | Мектеп ішінде жайлы, жағымды психологиялық хал-ахуал орнатуға көңіл аудару. Сұраныс бойынша кеңес ұйымдастыру | Топтық, жеке кеңес | Пед ұжым мүшелері Ата-аналар Оқушылар | Үнемі | ||
3 | Күйзелістік, жанжалдық, қатты эмоционалды күйзеліс жағдайда болып табылатын оқушыларға, педагогтерге психологиялық қолдау көрсету /қажет жағдайда\ | Кеңес беру Әңгімелесу | Педагогтар Оқушылар | Үнемі | ||
4 | 1-ші, 5-ші, 9-шы сынып пән мұғалімдеріне, ата-аналарға бейімделуге байланысты кеңес беру. | Әңгімелесу, кеңес | Ата-аналар Мұғалімдер | ІІІ тоқсан | ||
5 | Мүмкіндігі шектеулі балалармен жеке жұмыстар /қажет жағдайда/ | Бақылау, кеңес, ойын-жаттығу | Мүмкіндігі шектеулі балалар | Ай сайын | Хаттама | |
6 | Сынып жетекшілер мен ата-аналарды диагностика нәтижелерімен таныстыру. | Мұғалімдер, ата-аналар | Тоқсан сайын | |||
7 | 9,11 сынып оқушыларын мамандық таңдауға бағыттау және емтиханға психологиялық қолдау жұмыстары | Профильдік бейімділік кеңес | 9,11 сынып оқушылары | ІІІ тоқсан | Талдау Анықтама | |
8 | Жыныстық, ерте жүктілік және гигиеналық тәрбие мәселелері бойынша кеңес беру, болашақ отбасы өміріне тәрбиелеу | Кеңес беру Әңгімелесу | Оқушылар | Уақытында | Мәлімет |
Ү-бағыт. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс
Мақсаты: Педагогикалық үрдістерге қатысушылардың психологиялық мәдениетін көтеру. Ата-аналарға психологиялық-педагогикалық білім беру және біліктілігін арттыру.
1 | Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету | Уақытында | ||||
2 | Үйде оқитын оқушылардың іс-құжаттарын реттеу, ОПМПК-н бірлескен жұмыс | Оқушылар | Уақытында | |||
3 | Пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысып, педагогикалық-психологиялық тұрғыдан ақпарат беру | Кеңес беру | Пән мұғалімдер | Жыл бойы | ||
4 | Кәсіптік құзыреттілік, функционалдық міндеттер шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша аралас мамандармен жұмыс. | Әңгімелесу,кеңес беру | Дефектолог Логопед | Уақытында | ||
5 | Аймақтық психолог бірлестіктерінің семинарына қатысу | Уақытында | ||||
6 | Психология кабинетінің жабдықталуы және қажетті материалдармен толықтыру. |