2022-2023 оқу жылына арналған психологиялық қызмет жоспары » Еңбекші орта мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Алакөл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Еңбекші орта мектебі"
мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72833) 3-50-11
Есепші бөлімі:
+7(727) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 2022-2023 оқу жылына арналған психологиялық қызмет жоспары
05
сентябрь
2022

2022-2023 оқу жылына арналған психологиялық қызмет жоспары

                                                                                                                                                 Бекітемін:  


                                                                                                                                                                 Мектеп директоры :


                                                                                                                                                             А.Б. Шарахметова









«Жетісу облысы  білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша  білім бөлімі » мемлекеттік мекемесінің 

                            « Еңбекші орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар  » коммуналдық   мемлекеттік мекемесі

                                                                      2022-2023 оқу жылына арналған психологиялық қызмет жоспары 















Педагогикалық-психологиялық қызметті ұйымдастыру


АОӘ  06.02.2015 жылғы  №61 қаулысына сәйкес.

Орта білім беру ұйымдарында психологиялық жұмыс істеу қағидасы.


Нормативтік құжаттар тізімдемесі:      

«Білім туралы» 27.07.2007  ҚР заңының 6-бабы, 2-тармағы 24-6 тармақшасына    сәйкес:

1.«Білім туралы» 27.07.2007 ҚР заңы.

2.« Педагог мәртебесі туралы» 27.12.2019ж №293-YI ҚР заңы

3.ҚР Еңбек кодексі / 06.04.2016ж өзгерістер мен толықтырулармен\  

4. Психологиялық қызмет көрсету ҚР Конститутциясы.

5.Бала құқықтары туралы конвенция.

5.Орта мектеп психологының концептуалдық құжаттары.


. Мақсаты : 

         Бiлiм беру ұйымдарында бiлiм алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтiк-психологиялық жағдай жасау және бiлiм беру үдерiсiне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету. 


Міндеті

  • бiлiм алушылардың тұлғалық және зияткерлiк дамуына ықпал ету, өзiн-өзi тәрбиелеу және өзiн-өзi дамыту    

қабiлетiн қалыптастыру; 

  • бiлiм алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуiне психологиялық жәрдем көрсету;
  • білім алушылардың тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негiзiнде әрбiр бiлiм алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету;
  • психологиялық диагностиканы жүргiзу және бiлiм алушылардың шығармашылық әлеуетiн дамыту;
  • психологиялық қиыншылықтар мен бiлiм алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру; 
  • психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдiстерiн таңдауда ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
  • бiлiм беру үдерiсi субъектiлерiнiң психологиялық-педагогикалық құзыреттiлiгiн көтеру.


І-бағыт.  Диагностикалау

Мақсаты: Тұлғаның жеке және жас ерекшеліктерін, сондай-ақ тұлғааралық өзара әрекет ерекшеліктерін реттеу.


Іс-шаралар

     Жұмыс түрі

Нысаналы топ

 Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

Іс-құжаттарды толықтыру, жоспарлау






2

Бейімделу ерекшеліктерін     кешенді  зерттеу

Сауалнама, тест

Керн Ирасек /1с\

1-ші, 5 сынып оқушылары

Қыркүйек

Желтоқсан


Талдау

Анықтама

3

 1,5 сынып ата-аналарымен психологиялық диагностикалау

Жиналысқа қатысу Сауалнама 

Ата-аналар 

Желтоқсан


Хаттама


4

Бала психикасының дамуындағы кемшіліктерге тиісті мамандармен бірігіп, дифференциалдық диагностика жасау 

Диагностика 

Үйде оқитын, «Д»есепте тұрған оқушылар

Қараша

Наурыз




5

Оқушылардың оқуға деген түрткісін анықтау

Л.Г.Лусканова сауалнамасы

2,3,4,6,7,8 сынып оқушылары

Ақпан 


Хаттама

6

9 сынып оқушыларының кәсіби бағыттылығын анықтау

« Д.Голлонд », «А.Е.Голомшток» т.б

9 сыныптар

Қаңтар-наурыз 


Талдау

Анықтама

7

Педагогтар мен жас мамандарды диагностикалау

Тест, сауалнама

Педагогтар

Жас мамандар

Қараша 


Анықтама

8

11 сынып оқушыларын психодиагностикалық зерттеулерден өткізу

Сауалнама  

Тест 

11 сынып оқушылары

Қараша 



9

Ақыл-ой дамуын диагностикалау


ШТУР

9-10 сынып оқушылары

Желтоқсан 


Талдау

10

«Темперамент типін анықтау»

Тест 


5,6,7,8,9  сынып

Қараша

Желтоқсан



11

 Суицидалды мінез-құлықты анықтау


«СБЗ» тест

7-11 сыныптар

Тоқсан сайын


Анықтама

12

Дарынды балаларды анықтау, тізімін алу

«Қауіпті топтағы» балаларды     анықтау

Сауалнама, тест


Оқушылар

Қараша 




13

Мектепке дайындық деңгейін зерттеу және дамыту жұмыстары

Диагностика

М.а.д тобы

4сынып 

Қаңтар-сәуір


Талдау

Анықтама

14

Бейінді бағдарлы оқытуды анықтау


Сауалнама,тест

8-11сыныптар

Қаңтар-наурыз


Талдау

Анықтама










ІI-бағыт.  Түзету-дамыту жұмысы

Мақсаты: Оқушының психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқушыларды болдырмау, жалпы оқу дағдысы мен біліктілікті дамыту. 


Іс-шаралар


Жұмыс түрі


Нысаналы топ

 Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

Оқушылармен жеке коррекциялық жұмыс 

/ психодиагностиканың нәтижесіне және ұстаздардың сауалына қарай \


Сауалнама,тест

Оқушылар

Уақытында


Талдау

2

Суицидалды мінез-құлықтың алдын-алу жұмыстары

Түзету жұмыстары,тренинг

Оқушылар

Ата-аналар

Оқушылар

Ата-аналар


Мәлімет 

3

Педагогикалық  ұжыммен және жас мамандармен жұмыс

Тренинг

 Мектеп ұжым мүшелері

III-IV тоқсан


Хаттама

4

Дарынды, қиын балалармен

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Білім сапасын төмен көрсеткен сыныптармен жұмыс


Сұраныс бойынша түзету-дамыту жұмыстары.

Оқушылар

III тоқсан


Әр тоқсан сайын


Талдау

Хаттама

5

Жеке тұлғалық дамыту жұмыстары

Түзету-дамыту жұмыстары

Тренинг 

Оқушылар 

Уақытында 



6

Жанжалдық тұлғааралық қатынастарды түзету

Тренингтер, ойын-жаттығу

Оқушылар 

Уақытында 




                                                                                                                                              
















ІІІ-бағыт.  Профилактика және психологиялық ағарту

Мақсаты: Тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуында кездесетін сәтсіздіктерге ескерту жасау.


Іс-шаралар


Жұмыс түрі


Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

Ата-аналар жиналысына қатысу

Баяндама, тренинг

Ата-аналар

Тоқсан сайын 



2

Бастауыш сыныптарға қабылданған балаларға арналған сауықтыру іс-шаралары


Тренинг

Психологиялық ойындар

1 сынып оқушылары

ІІІ тоқсан


Хаттама 

3

Педагогтерді аттестаттауда әлеуметтік-психологиялық қолдау

Сауалнама, жаттығулар

Мұғалімдер 

Қараша

Мамыр



4

Үйден оқитын оқушылармен 

 ПДТ/ психологиялық дамуы тежелген\  балалармен

Инклюзивті балалармен жұмыс

Бақылау,  ойын-жаттығу

Оқушылар

Ата-ана

Айына 1 рет

Уақытында 



5

« Жасөспірімдермен жұмыс» Құқық бұзушылықтың алдын алу

Кеңес беру,сауалнама, тренинг

5-7сынып

8-11 сынып

Айына 1 рет


Анықтама

6

Зорлық-зомбылықтың алдын-алу

Кеңес беру,сауалнама

Оқушылар

Уақытында




7

1-ші сыныптың мектепке бейімделуі, 5-ші сынып оқушыларының орта буынға өту кезіндегі қиындықтардың алдын алу.

Тренинг 


1,5 сынып оқушылары

ІІІ тоқсан


Хаттама

8

Сабақтастық бойынша психологиялық жұмыстар жүргізу

Сауалнама

Тест, Кеңес беру

Тренингтар мен жаттығулар

Ойындар

МАД

4 сынып


Қаңтар-сәуір


Талдау

9

Мемлекеттік емтиханға психологиялық тұрғыда жұмыстар жүргізу

Кеңес 

Тренинг-сабақтар

лекция

9,4 сынып оқушылары

Ата-ана

Қаңтар-наурыз


Талдау

Хаттама

10

11сынып оқушыларымен, ата-аналар және мұғалімдермен емтиханға дайындық жөнінде ағарту жұмыстарын жүргізу

Сауалнама

Тест, Кеңес беру

Тренингтар мен жаттығулар

11 сынып оқушылар,

ата-аналар,

мұғалімдер

Қараша


Талдау

Хаттама

11

Қашықтықтан оқыту кезінде балаға қалай көмектесуге болады?

Лекция

Ата-ана

Уақытында 




12

Суицидалды мінез-құлықтың алдын-алу жұмыстары


Тренинг-сабақтар,сауалнама

5-7сынып

8-11сынып

Ай сайын


Хаттама-Мәлімет

13

Буллинг немесе кибербуллинг дегеніміз не?

Кездесу,кеңес

Оқушылар

Қараша





ІY-бағыт.  Консультация беру

Мақсаты: Мұғалімдерге, ата-аналарға оқушылардың оқу тәрбие процесінде туындаған проблемаларын шешуге бағыт-бағдар беру, көмек көрсету.


Іс-шаралар


Жұмыс түрі


Нысаналы топ

 Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

Ата-аналарға арналған психологиялық кеңес жұмысын ұйымдастыру /үйде оқыту/


Кеңес 

Ата-аналар 

Қаңтар



2

Мектеп ішінде жайлы, жағымды психологиялық хал-ахуал орнатуға көңіл аудару.

Сұраныс  бойынша кеңес ұйымдастыру


Топтық, жеке кеңес

Пед ұжым мүшелері

Ата-аналар

Оқушылар 

Үнемі     



3

Күйзелістік, жанжалдық, қатты эмоционалды күйзеліс жағдайда болып табылатын оқушыларға, педагогтерге психологиялық қолдау көрсету /қажет жағдайда\


Кеңес беру

Әңгімелесу

Педагогтар

Оқушылар 

Үнемі 



4

1-ші, 5-ші, 9-шы сынып пән мұғалімдеріне, ата-аналарға бейімделуге байланысты кеңес беру.


 Әңгімелесу, кеңес

Ата-аналар

Мұғалімдер

ІІІ тоқсан



5

Мүмкіндігі шектеулі балалармен жеке жұмыстар   /қажет жағдайда/

Бақылау, кеңес, ойын-жаттығу

Мүмкіндігі шектеулі балалар

Ай сайын


Хаттама

6

Сынып жетекшілер мен ата-аналарды диагностика нәтижелерімен таныстыру.



Мұғалімдер, ата-аналар

Тоқсан сайын



7

9,11 сынып оқушыларын мамандық таңдауға бағыттау және емтиханға психологиялық қолдау жұмыстары

Профильдік бейімділік кеңес

9,11 сынып оқушылары

ІІІ тоқсан


Талдау

Анықтама

8

Жыныстық, ерте жүктілік және гигиеналық тәрбие мәселелері бойынша кеңес беру, болашақ отбасы өміріне тәрбиелеу

Кеңес беру

Әңгімелесу 

Оқушылар 

Уақытында


Мәлімет













Ү-бағыт.  Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

Мақсаты: Педагогикалық үрдістерге қатысушылардың психологиялық мәдениетін көтеру. Ата-аналарға психологиялық-педагогикалық білім беру және біліктілігін арттыру.



1

Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету



Уақытында



2

Үйде оқитын оқушылардың іс-құжаттарын реттеу, ОПМПК-н бірлескен жұмыс


Оқушылар

Уақытында



3

Пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысып, педагогикалық-психологиялық тұрғыдан ақпарат беру

Кеңес беру

Пән мұғалімдер

Жыл бойы



4

Кәсіптік құзыреттілік, функционалдық міндеттер шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша аралас мамандармен жұмыс.


Әңгімелесу,кеңес беру

Дефектолог

Логопед

Уақытында



5

Аймақтық психолог бірлестіктерінің семинарына қатысу




Уақытында



6

Психология кабинетінің жабдықталуы және қажетті материалдармен толықтыру.